FANDOM

Tom
Zdjęcie lalki Toma artykuł PoniaczkaWikiMLPEGRR
Mąż Hanny, Ojciec: Sylwii, Diany i Rafała
Hobby Czytanie książek, bronienie podwładnych
Cechy charakteru Miły, radosny, sportowy
Tom- Bohater krótkiego serialu ,,Oh te życie'' Jest mężem Hanny, a ojcem trojga dzieci: Diany, Rafała, Sylwii i Zuzy. Pochodził z Rosji.

Główny opis Edytuj

Ten król ma już 46 lat. Mieszkał w Rosji, ale gdy Rosja zaczęła atakować inne państwa postanowił się wyprowadzić od taty i mamy: Cezara i Melanii. Gdy wyjechał do Polski przebywał w innych państwach np. Francji (chwilowo, bo były zamachy), Niemczech i Wielkiej Brytanii, gdzie przeżywał swoje ciekawe przygody trzy dniowe (ponieważ przebywał w tych państwach trzy dni) Gdy dojechał już do Polski, pojechał do sklepu Rosyjsko-Polskiego, gdzie kupił Polską mapę. Postanowił wybrać się do Zakopanego gdzie się uczył Polskiego. Gdy się całkowicie nauczył go, pojechał do Augustowa, ale za nim wyjechał, poznał piękną Hanne, super bohaterkę. W Augustowie, wzięli ślub, i skoro wziął ślub z bohaterką oznajmili, że będzie królem Polski.

Wygląd Edytuj

Jak każdy król, posiada złotą koronę, i ułożone pięknie brązowe włosy. Nosi czarne okulary, oczy są niebieskie. Jest opatulony w biało niebieską apaszkę, leżącą na niebieskiej w ciemno niebieskie kratki: marynarkę. Pod marynarką nosi ciemno fioletowo złotą koszulę. Ma założone granatowe spodnie i czarne pantofle.

Cechy charakteru Edytuj

Miły- ma hojne serduszko, każdemu pomoże w czymś trudnym.

Radosny- nigdy się nie złości jak dla niego coś nie wyjdzie lub dla innej osoby, chociaż że pokazuje to dużo razy.

Sportowy- każdy król musi też uprawiać sport i być w dobrej formie, więc Tom uprawia sport trzy razy dziennie po 10/15 min, rano, popołudniu, wieczorem

Ciekawostki Edytuj

  • Czy wiesz, że Tom jest królem Polski?
  • Czy wiesz, że Tom nigdy nikogo nie zdradził i nie wygadał sekretów?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki