FANDOM

Sylwia
ZJEB
Starsza siostra Diany, młodsza siostra Rafała
Hobby Śpiew i robienie make up
Cechy charakteru Przyjazna, pomocna, opiekuńcza
Sylwia- Bohaterka serialu ,,Oh te życie'' Jest siostrą starszą Diany, a młodszą Rafała. Jest córką Hanny i Toma.

Wygląd Edytuj

Sylwia jest kolorową blondynką z fioletowymi różowymi pasemkami włosów, a w nich wpięte kolorowe spinki. Ma różowe usta i lekki make up. Wygląda na poważną dziewczynę, ale naprawdę jest radosna! Nosi na sobie różowo-biało-fioletową sukienkę, która dosięga podłogi. Buty ma biało fioletowe, na obcasie.

Cechy charakteru Edytuj

Sylwia jest przecudowną starszą siostrą! Uwielbia zwierzęta, a najbardziej nimi się opiekować... Przyznali dla Beaty rolę Sylwii, gdyż umiała mówić identycznie (nawet bez żadnych podkładów) głosem Sylwii, i nawet po przyjacielsku!

Sylwia często pomaga, częściej w kuchni, dla rodziców, siostry, brata i dla innych znanych i nie znanych osób.

Marzenia Edytuj

Jako kucyk Edytuj

Jako człowiek Edytuj

UWAGA! TEN ARTYKUŁ JEST W BUDOWIE WIĘC W NAJBLIŻSZYM CZASIE, FRENKA PROSI O NIE EDYTOWANIE ARTYKUŁU BEZ JEJ ZGODY :) JEŚLI WYSTĄPIŁY BŁĘDY ORTOGRAFICZNE LUB GDZIEŚ BŁĄD W INTERPUNKCJI, FRENKA PROSI O POPRAWIENIE ICH, ALE WŁASNYCH POMYSŁÓW I OPISÓW NIE DODAWAĆ!