FANDOM

Hanna- Bohaterka serialu ,,Oh te życie!'' Jest matką: Diany, Sylwii, Rafała i Zuzy, a żoną Toma. Jest oczywiście też lalką.

Hanna
Zdjęcie Mamy Diany serial Oh te życie! Drosi =^.^=.jpg
Mama Diany, Sylwii i Rafała, a żona Toma
Hobby Czytanie książek, ratowanie świata
Cechy charakteru Pomocna, życzliwa, przyjacielska

Wygląd Edytuj

Hanna wygląda na bohaterkę z mini koroną. Posiada długie, lśniące, różowe, w kucyk związane włosy, różowe okulary, i piękne brązowe oczy z lekkim niebieskim make up. Ma jasno różowe usta. Na dłoni nosi różową bransoletkę przypominającą koronę. Szyję jej wyróżnia różowy naszyjnik z diamentami nałożony na czarną kurtkę, a pod kurtką: żółtą w różne różowe i blado żółte plamki, sukienkę. Nosi czarne leginsy a na nich fioletowe szorty. Buty są na wysokim obcasie czarno białe w niebieskie plamki.

Cechy charakteru Edytuj

Hanna jest super bohaterką i jak w szablonie obok opisano jest pomocna, życzliwa i przyjacielska.

Pomocna- ratuje innych w potrzebie, gdyż miasto Augustów często posiada konflikty z Olsztynem, więc Hanna zjawia się z pomocą. Taka pomoc zdarza się cztery razy na miesiąc.

Życzliwa- pomaga innym w potrzebie ( nie tylko dla swego miasta) rozumie każdego. Gdy ktoś złości się na Hanne ona się za to szeroko uśmiecha.

Przyjacielska- Lubi poznawać przyjaciół, gdyż gdy ich poznaje, staje się bardziej popularna w Polsce i innych krajach i ma więcej znajomych dla: Diany, Rafała i Sylwii.

Nowe wiadomości Edytuj

Ciąża Edytuj

W drugim odcinku zaczynamy się spodziewać, że Hanna jest w ciąży! Jak będzie wyglądać i jak to wyjdzie, jest już podane. Prawdopodobnie dziecko, które się urodzi będzie miała super moce i będzie miała na imię Zuza.

Ciekawostki Edytuj

  • Czy wiesz, że na pudełku lalki, nie posiada okularów, za to spiczaste wielkie, niebieskie skrzydła?
  • Czy wiesz, że Hanna jest także królową?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki