FANDOM

Oh te życie!- serial opowiada o młodej Dianie, która napotyka wiele przeszkód na drodze życia, ale bez problemu unika ich! Jest główną bohaterką tego serialu, który ma tylko 5 odc. Ponieważ serial ma tylko 5 odc. nazwano go: Krótkim serialem.

Diana
Pechowa dziewczyna lalka do serialu Frenka.jpg
Pechowa dziewczyna

Lalka

Hobby: Pływanie, sport i opieka nad pieskami
Cechy charakteru: Pechowa, miła, opiekuńcza, radosna

Główni bohaterowie Edytuj

Krótki opis Edytuj

Diana- główna bohaterka tego krótkiego serialu. Jest to dziewczyna, która ma pecha, ale się okazuje, że to coś innego to spowodowało. Ma 14 lat i uczęszcza do szkoły w Augustowie: Coolschool, która jest największą i najpopularniejszą szkołą w Polsce i Niemczech (gdyż ta szkoła w Augustowie, jest też w każdym mieście w Niemczech)

Hanna- Mama Diany,Rafała i Sylwii, żona Toma. Ma 39 lat i pochodzi z Kuwejtu, ale nauka języka Polskiego, przyszła do niej tak szybko, że opuściła kraj z dwóch powodów: W telewizji ,,Die Welt go round'' mówią wiele ciekawych rzeczy o Polsce Nie były to straszne informacje, ale za to bardzo przyjemne i postanowiła wyjechać do Polski z drugiego powodu: Do Kuwejtu przyjechali terroryści i pod czas meczu: Belgia vs Kuwejt doszło tak samo jak we Francji i Paryżu: do zamachów. W Polsce poznała rusko-polskiego chłopaka: Toma, gdzie się z nim ożeniła w Zakopanym, ale przeprowadzili się do pięknego miasta, z pięknymi widokami, puszczami, i miłymi ludźmi: Augustów.

Tom- Jest mężem Hanny, a ojcem Diany, Rafała i Sylwii. Ma 46 lat. Mieszkał w Rosji, ale gdy Rosja zaczęła atakować inne państwa postanowił się wyprowadzić od taty i mamy: Cezara i Melanii. Gdy wyjechał do Polski przebywał w innych państwach np. Francji (chwilowo, bo były zamachy), Niemczech i Wielkiej Brytanii, gdzie przeżywał swoje ciekawe przygody trzy dniowe (ponieważ przebywał w tych państwach trzy dni)

Rafał- Starszy brat Diany i Sylwii - synem Hanny i Toma. Często wyprowadza psa, gdyż bardzo kocha się opiekować zwierzętami, a najbardziej pieskami. Ma 26 lat. Urodził się w Augustowie, ale w Zakopanym.

Sylwia- Starsza siostra Diany, a młodsza siostra Rafała, za to córką Hanny i Toma. Ma 16 lat i uczęszcza do tej samej szkoły co Diana: Coolschool. Tak samo jak jej brat, urodziła się w Polsce w Zakopanym.

Pies, czy poduszka? Edytuj

Pewnego niedzielnego dnia, Diana szybko poszła zjeść kanapkę później płatki śniadaniowe. Pomyślała, że może zjeść jeszcze batona, a nagle z tonem szybki zapytała mama Czy zjadła coś dobrego lub zdrowego na śniadanie, Diana oczywiście nie kłamie i odpowiedziała, że Tak i nie jest taka jak Rafał, że udawał że coś zjadł a naprawdę nie.

Ciekawostki: Edytuj

  • Czy wiesz, że ten krótki serial jest zrobiony z lalek i domków dla lalek? Na górze (od początku artykułu tego) widać wygląd Diany lalki.
  • (Jeśli jeszcze nie przeczytałeś) Czy wiesz, że Diana tak naprawdę nie nastąpiła na psa Fifi, tylko na grubą puchatą poduszkę?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki